Audrey - Robin Benway.

Audrey - Robin Benway.
3,5 av 5 solar.
''Varning, dumpa aldrig en popstjärna!''
''Ingen sa någonting om paparazzi... och dom sa ingenting om att alla skulle känna till mitt namn innan året var slut''

''Boken handlar om Audrey, en high school tjej som är ihop med killen Evan, som även spelar i bandet: ''The Do-Gooders''. Då hon bestämmer sig för att dumpa honom, skriver han låten 'Audrey, wait!'.
Konstigt nog toppar låten alla USA:s topplistor, och alla känner plötsligt till vem Audrey är.
Helt ofrivilligt.
Paparazzi, falska vänner och att konfrotera sitt ex i MTV är bara saker som hon får klara sig igenom.''

Jag tycker att den är boken är ganska bra. Något att roa sig med om man har tråkigt.
Har läst boken flera gånger, mest för att jag gillar traumat, & feel good känslan man får av den.
Hade kunnat vara mer beskrivningar och sådant, men den får lugnt godkänt.
Läste ut den på två dagar, eftersom den tråkigt nog bara har 316 sidor.
Läsvärt!
~~Lisa



Kommentarer
Postat av: Malin

ÅH DEN HAR JAG LÄST! jag tyckte den var asabasabra! :D

2010-08-03 @ 19:53:52
Postat av: Ida (:

Har den hemma, jääätte bra ! :D Även en av mina kompisars favoritböcker :D

2010-08-07 @ 10:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0