Dagens Fråga.

Jag ska fråga lite. C:
Har ni någonsin skrivit en egen bok? Om ni vill kan ni väl berätta vad den hette/heter. Och om ni vill kan ni ju berätta en kortversion av handlingen. Berätta gärna om er allra första, det är roligast.


Jag har skrivit många böcker. Nästan för många, lol.
Men jag kan berätta om min ALLRA första, den ALLRA sämsta.
Den första jag skrev, och som blev klar(100 sidor lång, totalt), skrev jag med min dåvarande bästa kompis.
Vi var sju år, och fortsatte med den tills vi var 9... xD
Den handlade om två systrar. Båda hade superkrafter. Lite väl många kanske. De hade 98 till tvillingar. (jag vet. sannolikt) och gick i en speciell skola för tvillingar.
Efter ett tag var de tvungna att slåss emot vikingar från 1300-talet.
Och så vidare.
Vi hade döpt boken till SoS. Stod för Samantha och Sabrina.
~~Lisa

Kommentarer
Postat av: Sara

Ni lyckades skriva 100 sidor vid 7 års ålder. Jag är 15, och lyckas inte ens skriva 10 sidor.

Nu är jag avundsjuk xD



Och som svar på frågan, nej. Men jag har försökt skriva ett flertal romaner, och ingen av dem blev längre än 6 sidor.

2010-08-16 @ 22:29:08
URL: http://underbartbokberoende.blogspot.com
Postat av: Lisa.

Men så var ju vår lite osammanhängande. Eftersom det var en vecka mellan varje gång vi skrev. O_o Eh. xD

2010-08-17 @ 17:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0