Läs på om Meg.

Hädanefter kommer det även finnas LÄNKTIPS!
http://www.megcabot.com/
Läs om Meg Cabot, en bra ungdoms och vuxen författaren. Har skrivit en del barnböcker.
Det gjorde jag. :) HAHA, man kan kolla hur många böcker hon skrivit totalus, till exempel. Sidan är på engelska.
Jag har tråkigt, så jag räknar ihop allt hon skrivit, så vi får reda på hur många böcker hon gjort. Både barn och vuxen böcker.
Meg har totalt skrivit, 36 ungdoms böcker.
6 barn böcker.
20 vuxen böcker.
ALLTSÅ 62 BÖCKER TOTALT! OMG. Hon är DUKTIG.
Under vissa böcker har hon skrivit under falskt namn, som Jenny Carroll och Patricia Cabot.
Så a, hon är en av mina favorit författare. ;P Nu vet du varför.
~~Liss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0