Min lista, ofullständig ~Lisa

Anna gjorde en sådan här list sak, så jag gör också en. >:( Om jag orkar göra klart den, dah.
1. Jinx - Meg Cabot [igen]
2. Airhead - Meg Cabot
3. Pants on fire - Meg Cabot
4. Saknad - träffad av blixten - Meg Cabot
5. Mer än ögat ser - Melissa Marr
6. Under din hud - Melissa Marr
7. Beuatiful dead [Jonas Bok]- Eden Maguire
8. Blood Promise - Richelle Mead
9. Hunted - P.C. & Kristin Cast
10. Frost - Maggie Stiefvater
11. Catching Fire - Suzanne Collins [igen]
12. Löftet - Richelle Mead
13. Så blir du populär - Meg Cabot
14. Kent. [Asså, det var en bok om kent, men kommer ikke ihåg författaren... O_o]
15. Dagbok för alla mina fans _ett hopplöst fall_ - Jeff Kinney
16. Virka Amigurumi - Mia Bengtsson
17. Audrey - Robin Benway [igen]
18. Pretty Little Liars - Sara Shepard
19. Pretty Little Liars _flawless_ - Sara Shepard
20. Någon Annanstans  - Gabrielle Zevin [igen]
21. The Short Second life of Bree Tanner - Stephanie Meyer
22. The Hunger games - Suzanne Collins [igen]
23. Vampyrater serien, alla som kommit ut - Justin Somper
24. The Vampire Diaries - The Awakening ; and the Struggle - Lisa Jane Smith/L.J Smith.
25. Hela En prinsessas dagbok, 10 böcker. - Meg Cabot
26. Anne på grönkulla - L.M Montgomery. [igen]
27. Got Fangs? - Katie Maxwell
28. If I Stay - Gayle Forman [igen]
29. Marked - P.C. & Kristin Cast [igen]
30. Chosen - P.C. & Kristin Cast [igen]
31. Frostbite - Richelle Mead [igen]
32. Harry Potter och den flammande bägaren - J.K Rowling [igen]
33. Kitty, prinsen och målningen - Carolyn Keene
34. Åskans Döttrar - Ingela Magner
35. Babbeldrottningen - Meg Cabot [igen]
36. Babbeldrottningen i New York [igen]
37. Systrar i Jeans, sista sommaren - Ann Brasheres(eller nåt. xD)
Detta året har jag läst om alla mina böcker, eftersom jag sparar till oktober. >:) xD Lol. <3
Pospos xoxo
Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0