Tusen gånger starkare- Film!

Ni som har läst bloggen länge har säkert läst Sigrids recension om boken Tusen gånger starkare.
Den kommer snart på bio. Detta är egentligen ingen ny nyhet eftersom jag läste det för ett rätt långt tag sedan.
Men jag tror att det är många som inte vet det så jag valde att skriva om det.
Biopremiären kommer vara någon gång i september 2010

När jag läste boken så gillade jag den inte. Jag tyckte inte att det hände något. Kanske skulle jag inte tycka så om jag läste den idag, jag kanske har förändrats.

Här har ni en trailer för filmen(:

Har ni läst boken?
Känner ni er sugna på att se filmen?

/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Sigrid

åh ja :D:D:D

2010-08-19 @ 21:18:11
Postat av: B(:

gilla Inte boken. liite sugen på att se filmen men inte nått ja kommer gå på bio för.

2010-08-19 @ 22:05:52
URL: http://bbloggar.blogg.se/
Postat av: Anna

B: Förstår det! Onödigt att slänga ut pengar på bio när man itne gillade boken..

2010-08-19 @ 22:07:23
URL: http://bookshelf.blogg.se/
Postat av: Lisa.

Jag ska precis läsa den, fast som talbok. xD Hittade nte som vanlig, eh. ;P

Men den verkar bra. Filmen också. Får väl dra med nån på den då. xD Vilken dag premiärerar den??

2010-08-19 @ 22:12:22
Postat av: Anna

Lisa: Jag tror att jag läste 24 september någonstans. Men jag är inte säker

2010-08-19 @ 22:18:04
URL: http://bookshelf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0