Dags för ännu en gästbloggning!

Hejhej :D Då var det dags för mig, B, att gästblogga igen då :)

Sist så la ja ju in en lista över böcker som jag ville läsa och här kommer den listan.


Här ligger jag och blöder- Jenny Jägerfeld
Det händer NU- Sofia Nordin
Revolt - Suzanne Collins
Löftet - Richelle Mead
Ursäkta att man vill bli lite älskad- Johanna Thydell
The Carrie diaries- Candace Bushnell
Natthimmel- Sofia Nordin
Ung, bög och jävligt kär- Johannes Sandreyo
Lydia och tigerns gåta- Finn Zetterholm

Och ja har faktiskt fått 4 av dem böckerna! Kommer ni ihåg när Anna skrev att hon var på bokcafé? Ja var med henne då och tog Här ligger jag och blöder! :)

Sen nu i jul så fick ja "Det händer NU" (YES!), "Natthimmel" och "Lydia och tigerns gåta" ! :) Har även fått en bok av Anna och en annan kompis, så ja tänkte lägga in bilder på dem nu :)

Vet inte om ni ser vad det står men xD

Hahha, nu tappade Anna precis en bild på oss som var i en ram så allt trilla ut och hon fick glaset på sig xD fick de på föttrerna :P Klant! <3
O hon är ju så klen så hon sitter och ojoar sig o tror att det kommer vara en skada för evigt >< Va på hennes fötter i typ 1 sek liksom xD Hahha :D

Och för några dagar sen, 22 tror ja, så var vi på kyrkornas och där hittade ja sex stycken riktigt fräscha böcker som alla kostade 5 kr st ! Och när man hade köpt 3 så fick man en gratis så alltså fick ja 2 gratis och det kostade bara 20 kr!

Dem här köpte ja :)

Nu sitter Anna på min pilatesboll och tjatar om att ja bloggar så länge, så ja får väl ta och sluta nu då!  ;)

Tjingeling! //B(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0