Julklapptips(:

Ja,jag lovade ju att komma med lite julklappstips och denna gång har det inte något med böcker eller något liknande att göra.
Det handlar om att man kan göra något själv. Har man lite dåligt med pengar eller bara tycker att det är kul så kan man alltid göra ett litet presentkort där man kanske lovar att städa huset fem gånger, eller att man ska diska tio gånger eller något liknande. Fast det kan ju faktiskt handla om böcker också. Om boken till exempel är slut i affären så kan man ju skriva ett presentkort att de ska få boken så fort den finns.
Det är nog faktiskt väldigt uppskattat.

Idag har jag faktiskt pysslat lite själv även om jag inte direkt har tålamod för det.


Kanske inte världens mest lyckade presentkort men jag har i alla fall lagt ner tid på det och gjort det själv och det brukar ju räknas(:

Förresten,jag vill varna er för att limmet kan vara väldigt vresigt mot er.. I alla fall mot mig..


/Anna(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0