OMJ!!!!!(OhMyJack)

Eftersom att detta är min blogg och jag bestämmer vad som ska skrivas så bestämmer jag härmed att det är absolut och fullkomligt tillåtet att lägga in den första trailern för Pirates of the Caribbean 4- On stranger tides.

Om jag inte har berättat det förut så är detta mina absoluta favoritfilmer och jag har inte sett någon film som hittills varit bättre.
Självklart är jag glad över att det kommer en fjärde film men jag har tyvärr inga höga förhoppningar. Det är många från de tidigare filmerna som inte längre är med och det är även en ny regissör.
Men missuppfatta inte, jag längar verkligen sjuuukt mycket tills jag kan gå och se en ny Pirates-film!


Titta och njut för Jack Sparrow/Johnny Depp är minsann lika bra som vanligt!:D

Något som ni planerar att se? Har ni sett de tidigare och vad tyckte ni i så fall?

/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Adelina

Ååh! vad jag längtar, älskar dom här filmerna!!!!

Vet du när den ommer ut på bio???

2010-12-14 @ 21:47:40
URL: http://addesbokblogg.blogspot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0