Tack?

Hur säger man egentligen tack ordentligt? Om man får julklappar som man verkligen gillar så känns det ibland som att det inte räcker med att säga tack,men säger man tack för många gånger så kan de som har gett julklappen tro att man bara säger tack för att vara artig.

Så, hur visar man egentligen att man verkligen är tacksam? För ordet Tack använder man ju faktiskt väldigt ofta, kanske så ofta att det tappar sin betydelse..
Det var nämligen så att jag var och bytte julklappar med mina kompisar igår och jag blev verkligen jättenöjd med mina julklappar men det är inte så lätt att veta vad man ska säga.. Jag tycker även att jag har lite problem med att visa mina känslor också och då blir det ju ännu svårare.

Någon som har ett bra tips hur man ska göra?

Senare slänger jag kanske in en bild på julklapparna jag fick! En sak kan jag i alla fall säga, mina kompisar har vääldigt god smak vad gäller böcker, de har bra smak överhuvudtaget;)



/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dig, fast för det mesta ja tror folk ser det ganska bra på mig, för jag ler nog ganska mkt, både med ögon och mun ;D

2010-12-22 @ 16:48:14
Postat av: Gudon

GOD JUL! Hoppas du har en trevlig jul med många presenter :) Jag har en tävling på bloggen där jag lottar ut 2 böcker, var med och vinn :D

2010-12-24 @ 14:25:05
URL: http://crazyinbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0