Biblobesök igen:D

Idag var jag på biblioteket. Jag lämnade några böcker men jag lånade nog exakt lika många som jag lämnade. Vilket är lite synd eftersom jag vill att det ska minska i högen på böcker. Det gör det inte så ofta eftersom jag alltid lånar lika många nya. Men jag blev påtvingad några böcker så det kan jag skylla på idag^^

Här är listan på böckerna jag lånade:
Som min egen skugga - Catherine Macphail
Hedvig- Annelis Johansson
Campingmysteriet- Martin Widmark (Och sitt inte där hemma och skratta nu. Jag har läst varenda LasseMaja tidigare så varför skulle jag sluta med det nu helt plötsligt?^^)
Linas kvällsbok 1&2- Emma Hamberg (Jag hoppas att du är nöjd nu Sigrid^^)

Har ni läst någon av böckerna som jag lånade idag?

/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Malin

Som min egen skugga är bra Anna. Du måste ge den en chans^^

2010-07-27 @ 17:59:09
Postat av: Lisa

Försökte låna Som min egen skugga en gång, men nej. Jag ogillade den.

2010-07-28 @ 19:23:29
Postat av: fanpan

tänkte läsa som min egens skugga, emn det blev för många andra bra böcker som jag lånade den gången och sen blev det aldrig av XD

2010-07-29 @ 21:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0