Lista över vad jag läser just nu.

Jag har inget nytt att recensera just nu, så ja... Det blir en lista istället. Några har jag redan läst, men då skriver jag det. =D
* Hunted - P.C. och Kristin Cast. Har redan läst denna, men läser om den.
* Need - Carrie Jones
* Fragile Eternity - Melissa Marr
* Vampire Kisses - Ellen Schreiber
* Blood Promise - Richelle Mead. Har redan läst denna, men läser om den.
* Boys that Bite - Mari Mancusi
* Utvald - P.C. & Kristin Cast. Läser om den på svenska, då jag tidigare läst den på engelska.
* Cirkelns Bok - A.J. Lake
Rekommenderar de flesta starkt.
~~ Lisa

Kommentarer
Postat av: Sara

En ... hel del.

2010-07-26 @ 21:58:36
URL: http://underbartbokberoende.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0