Saknad- Jenny Carrol/Meg Cabot

Just nu håller jag på att läsa första delen i serien Saknad av Jenny Carrol/Meg Cabot.
Ärligt talat fattar jag inte riktigt. Skriver Meg Cabot under två namn eller är Jenny Carrol någon helt annan?
Den första boken heter Träffad av blixten.
Det handlar om Jessica som gillar att slåss och lyckas alltid hamna i trubbel.
Hon har kvarsittning varje dag och en dag efter kvarsittningen så får hon inte skjuts utav sin bästa kompis som vanligt utan de går hem tillsammans. Då slår blixten ner i Jessica och hon får en annorlunda gåva..

Jag har inte hunnit läsa ut boken än men jag tycker redan att den är väldigt bra. Meg Cabot(om det nu är hon) brukar skriva väldigt bra böcker.

/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Sara

En del författare brukar skriva under olika pseudonymer, beroende på t ex. vilken genre det är...

2010-07-17 @ 21:54:48
URL: http://underbartbokberoende.blogspot.com
Postat av: Sara

...så det är säkert hon.

2010-07-17 @ 21:55:27
URL: http://underbartbokberoende.blogspot.com
Postat av: Malin

Meg Cabot heter egentligen Jenny Carrol

2010-07-17 @ 23:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0