Autografer i Airhead?

Jag antar att detta skulle kunna vara en spoiler om man inte har läst Airhead och absolut inte vill veta något om vad som händer.

Som sagt så läser jag Airhead nu och Ems hjärna sätts ju in i Nikkis kropp. Senare i boken skriver ju Ems hjärna i Nikkis kropp autografer. Ser autograferna verkligen likadana ut som de gjorde innan Nikkis hjärna blev utbytt?
Jag menar, tänk om någon ber om en autograf för andra gången och autografen inte alls ser likadan ut..

Förstår ni hur jag tänker?

Har ni någon egen teori?

/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Handen känner nog igen det, precis som att kroppen gillade att äta samma, gamla nyttiga mat som innan. Kroppen är ju densamma, så det är bara hjärnan som tänker nya tankar.

2010-11-27 @ 16:50:00
Postat av: Nea

Haha, det där minns jag att jag också funderade på XD

2010-11-27 @ 17:07:40
URL: http://boknea.blogspot.com
Postat av: Siis

Tror nog att autograferna är samma, för kroppen är densamma men inte hjärnan.

2010-11-28 @ 13:14:10
URL: http://siisoayy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0