En aning frustrerad

Höstlov= Biblioteksbesök:D

Biblioteksbesök kl 14.00= En hel folksamling med 4-åringar och deras föräldrar på grund av att det var teater

Det värsta var att jag egentligen visste att det var teater kl 14.00 eftersom en stor del av min prao kretsade kring 4-åringarna.

Det är väldigt jobbigt när det springer ungar överallt och slänger böcker hur som helst(man får inte heller bortse från allt skrik),men det värsta är nog ändå barnvagnarna. Alla har ju också hur breda och stora barnvagnar som helst, har alla tvillingar nu för tiden eller varför ska man ha så stor? Är det för att man ska kunna övernatta i den om man inte hinner gå hem?

Egentligen stör ju inte storleken mig, det som stör mig är att de parkerar sina vagnar bland böckerna så att jag inte kommer åt böckerna. Men jag antar att jag kommer få äta upp det här när/om jag får egna barn;)

Finns det något/någon som ni verkligen stör er jättemycket på inne på biblioteket?

/Anna(:

Kommentarer
Postat av: B(:

ja som tyckte alla va så söta (A)

2010-11-01 @ 20:50:34
URL: http://bbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0