Vampyrer suger

Vampyrer suger verkligen inte men det gjorde tyvärr den här filmen.

Det kändes väldigt konstlat och det kändes hela tiden som att de försökte göra filmen rolig, vilket gjorde den väldigt överdriven och faktiskt inte alls kul. Det mesta som faktiskt var roligt hade man redan sett i trailern så man skrattade ju inte direkt när det kom.
Jag har ju läst väldigt mycket om den här filmen och det har varit väldigt blandade reaktioner.
Kanske måste man ogilla Twilight för att gilla den här filmen. Problemet är att man ändå måste vara rätt så insatt i Twilight för att fatta alla skämt.
Så, ni som funderar på att se den här på bio, jag råder er till att inte göra det.Hade jag vetat att den skulle vara såhär så hade jag nog kanske inte gått. Visst hade jag en jättetrevlig och rolig kväll med mina kompisar men det hade varit bättre att vi gick på en bättre film.
Enligt mig var den i alla fall inte bra.

Har ni sett den? Om ni har sett den, vad tyckte ni då i så fall?
Är du sugen på att se den?

/Anna(:


Kommentarer
Postat av: B(:

ja, ja har sett den ^^ xD haha, nej det var inte alls bra! som du vet ;D

2010-11-09 @ 21:19:40
URL: http://bbloggar.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag älskar omogna komedier, så den är bra i min åsikt. Dessutom avskyr jag i stort sett Twilight, så denna parodi är väldigt kul för mig.

2010-11-10 @ 15:31:27
URL: http://underbartbokberoende.blogspot.com
Postat av: Nea

Jag har inte sett den, men vill gärna se :) Gillade Twilight förut men all uppståndelse kring den har förstört väldigt mycket så jag kanske har en chans att gilla filmen :D

2010-11-10 @ 16:20:38
URL: http://boknea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0