Fin bok och prao

Jag praoar den här veckan, på biblioteket faktiskt;) Kommer förhoppningsvis lite inlägg om det om ni vill veta.
När jag var på biblo idag så såg jag Om jag kunde drömma som serie. Ni har säkert hört om den. Jag såg den efter lunch och hoppades verkligen att den skulle finnas kvar när jag slutade så att jag kunde låna den och det gjorde den:D "happyface"



Och är ni Twilight-fans så har ni säkert sett den här boken. Den här serien är ju uppdelad i två delar. Det är alltså inte hela Twilight.

När jag öppnade boken och bläddrade lite i den slogs jag av hur fina bilderna var. Det mesta var svartvitt men det var även lite i färg. Megafint:D

Gillar ni Twilight så kan ni ju alltid läsa den här:D

/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Lisa

Funderade på att läsa den. :)

2010-10-12 @ 16:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0