Himlen börjar här

Jag slänger in en bok som verkar bra. Som ni kanske förstår har jag inte läst den.



Lennie är sjutton år och lever ett tryggt liv i skuggan av sin utåtriktade syster Bailey. Men när Bailey plötsligt dör förändras Lennies liv dramatiskt. Förlamad av sorg drar hon sig undan alla i sin närhet, men vad gör man när man plötsligt drabbas av passionen?

Jandy Nelsons debutroman är en svindlande kärlekshistoria om saknad, förälskelse och förbjudna känslor.



Fanns inte så jättemycket text om den på adlibris.

Har ni läst den? Vad tyckte ni i så fall?


/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Gudon

Jag har inte läst den men vill verkligen läsa den. :)

2010-10-24 @ 20:14:53
URL: http://crazyinbooks.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag tyckte att det var den absolut bästa bok jag läst eftersom Lennie har precis samma intressen som jag men den här boken känns bara som en början till en längre serie.

2011-02-14 @ 18:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0