Vampyrater!

Alltså,jag vet att detta är mitt tredje inlägg på typ mindre än en halvtimme. Men jag har saknat bloggen nu när jag inte har bloggat så mycket och jag har kollat runt lite på olika sidor och såg precis lite kul saker:D

Den femte boken i serien Vampyrater har nyss släppts på engelska och den heter Empire of night men jag såg även på Justin Sompers sida att det kommer komma en sjätte bok. Helt överlycklig är jag! Jag vill liksom inte att Vampyrater ska ta slut så man blir ju alltid glad när man ser att de håller på att skriva på en ny bok.

Tyvärr förväntas den inte komma förrän 2011 och då är det antagligen på engelska, men kanske även på svenska senare under året. Men innan dess har jag ju femman att roa mig med när den kommer på svenska:D

Sexan kommer heta Immortal War, låter ju som ett ganska logiskt namnval med tanke på vampyraterna.




/Anna(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0