Being Nikki - Meg Cabot.

Läste nyss ut den! Äntligen. xD ;) Den var väldigt bra, så nu längtar jag oerhört mycket efter Runaway, som jag reserverat på bibblan. ._.
Nu kommer det en recension, yey.
OBS!!! Det här är tvåan i en serie.
Har du _____inte_______ läst ettan, och var för avsikt att göra det, läs inte handlingen. xD
Det kommer nog en SPOILER.
Being Nikki - Meg Cabot.
''There's no escape when everyone is watching you!''

♥♥♥♥
4/5 hjärtan.
Handling:
Em brukade vara en helt vardaglig, överviktig tjej som hellre satt inne vid tv:n en var ute och flirtade med det motsatta könet. Men sedan kom ju olyckan...

Em Watts börjar trivas rätt så bra i Nikki Howards kropp.
Det är inte så mycket som kan bekymra henne. Inte förrän Nikki Howards bror dyker upp, med brådskande nyheter. Något som ställer Em's värld på ända.
Till råga på allt hittar hon något, något som kan krossa flera hundratals liv.
Allt för mycket står på spel.
____
Vad jag tycker om den här boken:
Nejdu. Ettan var bättre. Ettan var bekymmerslös. En riktig ego-bok.
Tvåan är aningen deppig. xD
Mest för att Em gräver upp en hel del skit om Stark. O_O
Och dels för att vissa, vissa som jag gillade och tyckte var bra, är typ... idioter.
Men dialogerna är lika bra som i ettan, handlingen lika genomtänkt, om en lite deppig.
Och allt faller på plats i slutet, vilket jag inte alls väntade mig.
I vilket fall förtjänar boken mer än 4 hjärtan.
Jag förstår mig inte på Meg Cabot. Hon är för duktig för att vara sann.
Hon slänger in flera olika genrer i samma bok, och det funkar.
Bless her.
KLART LÄSVÄRD. - Men läs ettan först. Annars fattar man INGENTING. Tror jag.
Pussssssss
~~Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0