Dagens fråga

Jag har nyss rensat lite i min bokhylla och plockade ut en del gamla böcker för att kunna få plats med nya.
Självklart slänger jag inte de gamla böckerna,man kan ju inte slänga böcker heller;)
Jag lägger de någonstans där jag har plats^^
Så nu undrar jag:

Vilken är eran favoritbok i eran bokhylla?

Jag hade ju självklart sagt Twilight-böckerna men nu är det så att jag faktiskt inte har de i min bokhylla.
Förhoppningsvis gills det ändå.
Annars har jag ju Klara-böckerna, Harry Potter(där jag visserligen inte har läst alla, och de första böckerna läste jag för många år sedan), sedan har jag ju Vampire Diaries men den kan jag faktiskt inte uttrycka mig om än för jag har inte läst den.
Pinsamt värre så tror jag inte ens att jag har läst hälften av böckerna i min bokhylla.



/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Sara

Definitivt Hungerspelstrilogin, som just nu står på tredje hyllan nästan längst till höger (nödvändig info det där, ja xD).

2010-09-12 @ 14:25:41
URL: http://underbartbokberoende.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0