Läsparty;)

Idag har jag varit på läsparty hos min allra bästa vän(:
Jag antar att ni kan gissa vad vi gjorde^^
Det blev inte något jättelångt läsparty så vi ska antagligen fortsätta imorgon.

Detta är boken som jag läste på läspartyt. Jag läser den fortfarande. Den är bra men aningen löjlig ibland. Och mamman är sjukt jobbig.
Utförligare recension kommer när jag har läst ut den:D

Förresten så är läsparty sjukt mysigt:D Det är väldigt trevligt att läsa tillsammans med andra som också gillar att läsa. Det är väldigt roligt att läsa meningar i boken för den andra om det är något som låter roligt.

/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag har läst boken. Jag läste aldrig ut den. Den passar nog för yngre barn, för som du sa, den är jobbigt löjlig. Själva idén till boken är bra dock. Men jag vill följa en bröllopsfixare. >.< aw, gulligt.

2010-09-26 @ 10:09:07
Postat av: Lisa

Vad roligt med en läsfest förresten! Det visar ju lite att att läsa inte är så osocialt som alla tror. :)

2010-09-26 @ 10:09:43
Postat av: Anna

Lisa:Jag läste precis ut boken.Den var väl sådär.

Exakt. Det måste inte vara osocialt att läsa:D

2010-09-26 @ 11:10:57
URL: http://bookshelf.blogg.se/
Postat av: B (:

Naaw, gumman, nu blir ja ju tårögd när du säger sådär! ;) Det va jätte mysigt! Dock kan det vara bättre utan en irriterande storebror som spelar extra högt bara för att vi klagar.. ;D hahah :D

2010-09-26 @ 11:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0