vattenmelonen

Jag ska strax börja läsa vattenmelonen, av Marian Keys, jag har hört mycket bra om den, så jag hoppas att den är så bra som alla säger :)

Sen vill jag säga en sak .

Jag kommer hoppa av bookshelf. Jag känner att jag inte har tid med det nu när jag har börjat på gymnasiet. Att skriva i två bloggar är inte jättelätt när jag har massa läxor också. Jag kommer naturligtvis läsa bloggen fortfarande.
Men jag kommer inte skriva några inlägg själv. Om ni vill mig något når ni mig på www.siigrid.devote.se.
Jag slutar alltså, jag är inte längre "delägare" i bookshelf.

Det är ändå ingen som kommenterar mina inlägg, haha.

//sigrid

Kommentarer
Postat av: Anna

Måste du? Du behöver inte känna någon press på att uppdatera. Du får uppdatera när du vill,när du har tid. Snälla,sluta inte..

Jag blir varken arg eller frustrerad om du inte skriver på länge

2010-09-02 @ 15:48:47
URL: http://bookshelf.blogg.se/
Postat av: Lisa.

Gör vad du vill.

2010-09-02 @ 16:13:46
Postat av: Sigrid

Bra att du förstår lisa <3



Anna: jo jag måste.

2010-09-02 @ 18:38:39
URL: http://siigrid.devote.se
Postat av: Malin

Neeeeeeeeeeeeeeeeej! :'( <3 Jag kommer sakna din inlägg massvis jue!!!

2010-09-02 @ 19:33:29
Postat av: B(:

neej va synd :(

2010-09-02 @ 19:59:39
Postat av: Naima

Jag förstår hur du känner, tänkte också sluta på min och Gudons bok-blogg. Men sen klarade jag att balansera både och, men om du tycker att detta känns rätt så borde du göra som du tycker. Det kommer nog finnas massvis med folk som kmr sakna dina inlägg :)

2010-09-05 @ 16:43:08
URL: http://crazyinbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0