Dagens fråga

Dagens fråga har inget med böcker att göra, eller ja, det beror väl kanske lite på.

Idag är det ju första april, har ni blivit lurade?

Det har jag, dels blev jag lurad att det hade snöat hela natten så att jag kanske inte skulle kunna cykla till skolan(jag hade precis vaknat då så jag var inte vid mina sinnens fulla bruk)och så blev jag även lurad på en blogg där det stod att Maggie Stiefvater skulle skriva en fjärde bok i Wolves of Mercy Falls. Egentligen var det inte ens meningen att jag skulle ha blivit lurad på den bloggen eftersom hon bara berättade att hon blivit lurad^^

/Anna(:

Kommentarer
Postat av: andréa

Till först: Ahaha, var det med Mercy Falls ett aprilskämt? Läste det på Maggie Stiefvater's blogg, men eftersom jag inte är något överdrivet stort fan av serien var jag mest "jaha", men jag trodde åtminstone på det (X Annars så har jag faktiskt inte blivit lurad ...



Sedan, svar: Inte vet jag hur jag lyckas, haha, har alltid läst mycket bara c: Och så måste jag ju säga att det bara är att fortsätta med TMI - City of Glass slår båda de första böckerna, och det ordentligt! Skrattade och grät om vartannat, och ville aldrig att den skulle ta slut ... ♥

2011-04-01 @ 22:09:17
URL: http://deddoliinah.blogg.se/
Postat av: Naima

Haha, ja jag har bara blivit lurad en endaste gång idag.

Det var på morgonen när jag var på väg till skolan, jag hade totalt glömt bort att det var första april.

Jag var halvvägs till klassrummet när en kille från klassen sprang fram och sa att vi hade sovmorgon,

jag skulle precis gå hem och sova en extra timme.

Då sjöng han ''April April'' låten för full hals som jag irriteras sjukt mycket över, men efter det så lät jag mig inte luras av någon xD

2011-04-01 @ 22:10:15
URL: http://crazyinbooks.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hmm.. That might have been MEEE xD Haha, lite roligt att du blev lurad ändå när jag bara berättade om att jag blivit det xD

2011-04-02 @ 01:43:33
URL: http://lockfagel.bloggplatsen.se
Postat av: Emelie

Oj, skrev fel blogg XD

2011-04-02 @ 01:44:14
URL: http://bookworm.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0