Frestelser

Jippi! Tjoho! Yesyesyes!
Jag antar att ni undrar vad det är som gör mig så glad och det är det faktum att jag såg ett datum för när femte boken i Pretty Little Liars kommer ut på svenska!
Jag har i några dagar gått runt och funderat på om jag ska mejla B Wahlströms och fråga om de ens tänker översätta den men det har liksom inte blivit av och det märker jag ju nu att det var ju tur att jag inte slösade tid på det.

Dock är det sjuukt långt kvar tills den släpps och jag kommer ha glömt ungefär alla små detaljer.
Datumet är 12 september. Väldigt lång tid alltså.
Någon bild finns inte än tyvärr och den kommer som rubriken antyder att heta Frestelser.

Är ni lika exalterade som jag?

/Anna(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0