Madison Finn

Fick en fråga om var man kunde köpa Madison Finn-böckerna så jag kollade runt lite på olika internetsidor. Tyvärr verkar det som att alla har slutat sälja Madison Finn och det är ju trist.
Enda sättet att få tag på böckerna verkar vara om man kan hitta dem på Secondhand,loppis, tradera/blocket och typ bokreor.
Jag tycker att det är lite synd faktiskt, kanske har biblioteket några av böckerna men jag vet att mitt bibliotek i alla fall inte har det.
Ett annat alternativ kan nog vara att läsa böckerna på engelska för då kanske det är lättare att få tag på dem,men jag har faktiskt ingen aning. Tyvärr... För jag tycker att böckerna är bra!



Vet ni någonstans där man kan köpa Madison Finn av Laura Dower?

/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Lucy

Skulle gärna veta jag med.. Hittade mina på Coop Forum för ca. 2 år sedan, men ah.. :c

2011-04-05 @ 22:08:32
URL: http://bokrygg.blogg.se/
Postat av: Lucy

Skulle gärna veta jag med.. Hittade mina på Coop Forum för ca. 2 år sedan, men ah.. :c

2011-04-05 @ 22:08:35
URL: http://bokrygg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Googlade på Madison Finn och landade hit :D Försöker också hitta böckerna som var mina absoluta favoriter när jag var yngre! Hittade på t.ex Tradera, men jag bor i Finland så de blir väl lite krångligt med olika valutor och post osv... :( blääää!

Svar: Vad kul att du lyckades hamna här när du googlade på Madison Finn!
Vad synd att du bor i Finland just när det handlar om Tradera och så... Men finns det inte några finska sidor som är som Tradera?
bookshelf

2013-08-16 @ 20:38:42
Postat av: Sandra

Joo det finns men vi är ju så få finlandssvenskar i finland så det finns mest finska böcker..

2013-08-17 @ 22:22:59
Postat av: Sandra

Jo det finns det, flera stycken! Men problemet är ju det att i Finland finns det så få finlandssvenskar, och därför säljs det nästan bara finska böcker på sidorna! Tror vi är 5% av befolkningen eller nåt =)

Svar: Jaha, det var ju synd... :(
bookshelf

2013-08-18 @ 09:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0