Day 1: Best book(s) you read last year

Jag antar att jag borde ha tittat över vad det var för frågor innan jag bestämde mig för att göra den här frågesporten^^
Jag kommer i alla fall inte välja en bok som jag liksom läste om och läst för första gången 2009 eller så. Jag kommer bara välja på de böcker jag läste för första gången förra året.

Just nu väljer jag mellan Skuggkysst av Richelle Mead, Linas kvällsbok 1&2 av Emma Hamberg och Fallen ängel av Becca Fitzpatrick.

Och jag är ledsen men jag kan inte välja(eller jag tror att det lutar mest mot Skuggkysst,men jag vet ärligt talat inte) så jag bestämmer att jag får välja alla dessa böcker. Som alla bokälskare vet så är det nästintill omöjligt att bara nämna en.


Sen så läste jag ju typ asmånga andra megabra böcker, men jag kan inte sitta och rabbla alla dem, till och med jag skulle tycka att det blev tröttsamt efter ett tag.

/Anna(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0