Day 11: A book you hated

Hata är ett väldigt starkt ord,men jag måste nog säga Mer än ögat ser, Slumpens bok och Tusen gånger starkare.

Mer än ögat ser hade bara några bra scener och de var de få gånger som Seth var med.
Slumpens bok gjorde mig bara riktigt besviken för det var så sjuuukt mycket stavfel, nästan på varenda sida och det är inte okej.
Tusen gånger starkare vet jag inte. Jag ogillade den bara väldigt starkt. Inget hände ju och problemet blev ju inte direkt löst.





Förresten, tycker ni att det blir för tråkigt med citat från City of Bones eller vill ni ha fler? För det finns ju massa roliga men jag vill ju liksom inte tråka ut er, för även om jag älskar dem så kanske inte ni gör det.

/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Malin

MER CITAT ÅT FOLKET!

2011-02-28 @ 19:58:15
Postat av: Siis

Alltså Tusen gånger starkare, problemet bli faktiskt löst. I alla fall för Signe. På slutet så säger hon att hon kan bli tusen gånger starkare. På så sätt har problemet löst men inte för de andra. Men synd att du hatade boken .. :S

2011-03-01 @ 17:28:06
URL: http://musicflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0