Läst i January

När man läser rubriken kanske man får för sig att jag läst något på engelska, tyvärr,men så är icke fallet.
Jag började på den här listan igår men råkade på något underligt vis trycka bort den och sedan orkade jag inte börja om,men idag tar vi nya tag!
Hade hemskt gärna velat läsa fler böcker den här månaden men det blev inte så.

Antal lästa böcker: 5
Antal lästa sidor: 935

Bästa bok: Det händer nu. Jag blev faktiskt förvånad över att den var så pass bra. Jag hade inte så höga förväntningar så det var kul:)


Sämsta boken: Ärligt talat så vet jag inte, plus att jag inte riktigt kan jämföra de böckerna jag läst med varandra med tanke på att jag liksom läst Kalle Skavank och Dalslandsdeckarna(jag vet, man tycker först att: Jo men 5 böcker, det är väl ändå inte så fruktansvärt lite, men sedan när man får se vilka böcker jag läst så kanske man ändrar sig).

Alla lästa böcker i januari:
Det händer nu- Sofia Nordin
Huggormens spår- Pia Hagmar
Kalle Skavank: Snokar i Orminge- Petrus Dahlin
Vampire Diaries: Uppvaknandet-L.J Smith
Här ligger jag och blöder- Jenny Jägerfeld

Nu hoppas vi på att februari blir en bättre läsmånad! Jag håller på med slutspurten i Lögner av Sara Shepard. Mycket bra bok!

/Anna(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0