Dagens köp och lån

Idag hann jag med en sväng både till biblo och till bokhandeln. Eftersom jag fick två stycken av Okänd identitet i julklapp så bytte jag in den ena och beställde Saknad: Träffad av blixten istället. Idag hade den kommit så jag hämtade ut den. På biblo lånade jag en bok om skrivande:D Det kanske ni inte visste men jag gillar faktiskt att skriva också, jag tar mig aldrig tid bara..


Saknad: Träffad av blixten-Meg Cabot/Jenny Carroll
Skriv om och om igen- Katarina Kuick och Ylva Karlsson


Har ni läst någon av dem?


/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Nea

Jag har bläddrat lite i Skriv om och om igen, men gjorde aldrig någon övning. Men den verkar verkligen jätterolig! :D

2011-01-07 @ 22:34:48
URL: http://boknea.blogspot.com
Postat av: Siis

Jag lånade faktiskt och skriv om och om igen för några dagar sen. Jätte rolig bok, men ahr inte gjrot ngn övning hittils ..

2011-01-08 @ 13:30:48
URL: http://musicflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0