Ny bok om Alex Rider

En nionde bok kommer om Alex Rider (Författare: Anthony Horowitz) på engelska 7 april ( inte helt säker på datumet) i år.
Den kommer heter Scorpia Rising. När den kommer på svenska vet jag faktiskt inte.


This gripping final mission brings together Alex Rider's old enemies to frame the teenage superspy in an unstoppable plot of revenge, from which he can never return. Pursued from Europe to North Africa and Cairo's city of the dead - this is the twistiest and most deadly plot of any Alex Rider mission yet, and will reveal Smithers' ultimate gadget and see the shock death of a major character.


Gillar ni Alex Rider? Har ni läst någon av de tidigare böckerna?

Jag har bara läst den första boken och jag tyckte inte att den var så jättebra. Tydligen så hade jag inte gjort någon recension på den..

/Anna(:

Kommentarer
Postat av: MALIN

JAG ÄR I CHOCK-TILLSTÅND. HERREGUD JA! JAG TRODDE DET VAR SLUT MED ALEX RIDER BÖCKER. UNDERBART! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

2011-01-15 @ 21:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0