Dags att sätta igång


Japp,jag borde verkligen sätta igång att läsa dessa böcker om jag ska hinna innan de ska lämnas in på biblo igen. City of Glass har jag redan lånat om åtskillga gånger,men Clockwork Angel hämtade jag ut idag, vilket betyder att jag har sex veckor på mig. Fast om Mitt perfekta liv av Sarah Dessen fortsätter att vara tråkig(är det okej att tycka att början är trist?Blir den bättre sen?) länge till så kommer jag nog aldrig ens hinna börja i Clockwork Angel..


Clockwork Angel är väldigt liten i jämförelse med de andra två. Jag vet att det finns större,men detta var den som biblo köpte in. När jag såg den lilla texten gick jag i kras. Detta kommer ta mig två år,minst. Och då pratar jag bara om Clockwork Angel..

/Anna(:


Kommentarer
Postat av: Emelie

Du skulle ha sett texten i pocketverisionerna av "Sanningens svärd", det var jobbigt att läsa efter all stor text i engelska böcker xD Rekommenderar alla tre böckerna, även om jag måste säga att jag blev lite besviken på 'Clockwork Angel' - den är tyvärr inte riktigt i nivå med 'the Mortal Instruments' :c But still, rekommenderas! :D Kämpa på, min vän, kämpa på!

2011-07-12 @ 00:38:27
URL: http://bookworm.bloggplatsen.se
Postat av: Naima

Fick CoG spoilat igår, så har bestämt mig för att sluta men serien... jättetråkigt att få nästan varenda bok i serien spoilat, men ska börja The Infernal Devices och sluta läsa The Mortal Instrument :P

2011-07-12 @ 23:43:28
URL: http://crazyinbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0