Mitt första totalt meningslösa inlägg detta sommarlov

Jag känner mig som en no-lifer som har spelat Harpan 100 gånger på datorn. Det värsta är att jag bara har vunnit 6 gånger. Sänder inte det ett ganska tydligt budskap att man borde lägga av?
Egentligen borde jag inte ens blogga om det här, men jag känner bara att jag vill bevisa för er hur himla händelserikt mitt sommarlov faktiskt är, i jämförelse med era sommarlov. Ni åker säkert till kusten, utomlands, till er stuga, eller på språkresa.Vad är det i jämförelse med Harpan? 100 gånger. Just precis. Inget. Mohahahaha.

Ps: De här hundra gångerna är endast spelade under sommarlovet. Endast. I stort sett i varje fall.
Och innan jag började spela på datorn så spelade jag med riktiga kort, tyvärr blev det för jobbigt att blanda, jag har ju faktiskt sommarlov. Nu fixar datorn blandningen. Fast jag blandade nog bättre..
/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahahah x'D Din stackare! Jag tyckte det blev för mycket med allt i år att jag hoppar över att segla... å andra sidan kan jag ju se HP7 del 2 på bio nu innan jag åker iväg...



Idé: LÄÄÄÄÄÄS xD

2011-07-04 @ 22:56:15
URL: http://bookworm.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0