Dagens fråga

Jag har varit lite upptagen idag och kommer vara det senare idag också så jag hinner inte skriva någon recension på tredje boken i En prinsessas dagbok idag. Kanske hinner jag det imorgon.

Nu till Dagens fråga:

Vilken bok längtar ni mest efter just nu som ännu inte är utgiven?

Jag längtar som tusan till Yttersta offret, sista delen i Vampire Academy på svenska. Jag tänkte på någon annan bok häromdagen som jag verkligen längtade efter men nu kan jag inte komma på vilken det var. Jo! Nu kom jag på det. Jag längtar också väldigt mycket efter den femte boken i serien Pretty Little Liars( på svenska alltså) som heter Frestelser. Den kommer ut någon gång i september(12de?) och Yttersta Offret kommer 16 augusti har jag för mig


/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Clara

Åh, jag längtar också efter Yttersta offret, fast jag längtar ännu mer efter Andens kraft, (jag har inte läst den än men den kommer i brevlådan nu i veckan, hoppas jag! Det kan ju vara bra att läsa den före Yttersta offret, haha...)

Åh, inte kul att Yttersta offret är den sista boken, alltid sorgligt när en bra serie tar slut, men samtidigt skönt att veta hur allt löser sig, och VA är ju sjukt spännande!

Ha det fint:)

2011-06-20 @ 17:23:14
URL: http://bokclara.blogspot.com
Postat av: Malin

Scorpia rising... !

2011-06-20 @ 17:32:09
Postat av: Gudon

Jag längtar till Bloodlines av Richelle Mead, Lola and the boy next door Stephanie Perkins fortsättningen till Halo och Across the Universe som jag inte vet namnet på xD Sen restena av TMI böckerna :)

2011-06-21 @ 16:28:52
URL: http://crazyinbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0