B gästbloggar !

Hejhej :) Nu ska ja gästblogga igen :) Tror det är för tredje gången eller nått (:

Iallafall, Anna och jag (och hennes lillasyster, som ja är bästis med också) var ju på bokhandel'n i stan idag , där hon hittade sitt fynd som hon skrev om tidigare :)
Men hon var inte den enda som fyndade! Jag hittade två böcker som endast kostade 23 kr tillsammans!

Meg Cabot - På liv och död (i Hemsökt serien, nån som läst dem?) Det är den 4de i serien av 6.
(kostade alltså 15 kr eftersom det var 50 % på reaböckerna!)

Köpte även den här! Kostade bara 7.50 kr för tusan! :)

Just nu håller jag på och läser På vinst och förlust av David Nicholls. Fick den av en kompis i julklapp, men varken jag eller Anna hade hört talas om den förrut!

Någon som har hört talas om den/läst den? :D Vad tycker ni?

Innan dess läste jag Snapphanar av Kim M. Kimselius! Någon som läst den/serien? Hiss eller diss? (:

Känner att det blev väldigt mycket frågor om ni känner igen/har läst en bok, vilket jag ursäktar ! ^^

Nu ska ja sluta tjöta, adios amigos! //B(:

Kommentarer
Postat av: Lucy

Svar: Jo, det blir ju så.

Borde nästan undvika att gå in i bokhandlar (.. eller är det så det heter i plural?) ett tag, det är svårt att låta bli och komma ut med något nytt. xD

2011-03-13 @ 17:09:34
URL: http://bokrygg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0