Day 20 – Favorite romance book

Oj vad svårt. Kärlek är ju en av mina favoritämnen i böcker och vill helst att alla böcker jag läser ska innehålla kärlek.
Men jag räknar väl upp några kärleksböcker(kanske inte bara ren kärlek) som jag tycker är fina och bra och sådär(utan inbördes ordning):
Linas kvällsbok 1&2-Emma Hamberg
Vampire Academy- Richelle Mead
Saknadserien-Meg Cabot
The Twilight Saga- Stephenie Meyer
City of Bones(den här borde jag nog kanske egentligen inte ha med)- Cassandra Clare
Fallen ängel- Becca Fitzpatrick
Det är så logiskt alla fattar utom du- Lina Bjärbo
Det händer nu- Sofia Nordin


Alltså förlåt, jag förväntade mig inte att listan skulle bli så lång, fast böckerna jag har valt innehåller ju långt ifrån bara kärlek.


Jag hade tänkt lägga upp en recension av En prinsessas dagbok: Tiara och Dr Martens idag men jag vet inte riktigt vad jag tycker om boken än så jag väntar lite med det.

/Anna(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0