Sammanfattning av april 2011

Antal lästa böcker: 6
Antal lästa sidor: 1873
Jämförelse med mars: I mars läste jag 7 böcker och 2136 sidor. Den här månaden läste jag 6 böcker och 1873 sidor.
Antal svenska böcker: 5
Antal engelska böcker: 1

Bästa bok:Andens kraft eller City of Ashes. Men det blir nog Andens kraft.



Sämsta bok:Teresa och jag av Bo R Holmberg. Kanske inte för att den var jättedålig men mest för att det var den boken jag tyckte minst om.

Den här månaden började väldigt bra,men slutade tyvärr i en lässvacka som jag inte riktigt har tagit mig ur. Problemet är att jag verkligen vill läsa men när jag väl plockar upp boken så orkar jag inte.

Alla böcker jag läst den här månaden:
1. City of Ashes- Cassandra Clare 453 sidor
2. Frost- Maggie Stiefvater 284 sidor (omläsning)
3. Feber- Maggie Stiefvater 268 sidor
4. Andens kraft- Richelle Mead 521 sidor
5. En prinsessas dagbok 2: Spotlight- Meg Cabot 229 sidor
6. Teresa och jag- Bo R Holmberg 118 sidor




Vad var det bästa och sämsta ni läste denna månad?

/Anna(:

Kommentarer
Postat av: andréa

City of Fallen Angels är definitivt den bästa boken tillsammans med The Time Traveller's Wife, en oerhört fin historia. Andra bra böcker är Poison Study, Matched och Unearthly. Det sämsta jag läst i april ... Nicholas Sparks Undrens Tid, fruktansvärd bok enligt min åsikt.

2011-05-01 @ 19:02:40
URL: http://andreaiboklandet.blogspot.com/
Postat av: Amelie

Bästa var helt klart Cirkeln. Sämst var väl Mördarens ansikte, men jag tyckte inte att den var dålig, men den var sämre än de andra iallafall.

2011-05-01 @ 19:42:59
URL: http://ameliesboktips.blogg.se/
Postat av: Emelie

Bästa: City of Ashes eller City of Glass <3

Sämsta: Thirst no. 1 av Christopher Pike (hata)

2011-05-02 @ 17:56:13
URL: http://bookworm.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0