Citat

Förlåt att det var längesedan jag uppdaterade. Jag hade tänkt skriva en recension på Frestelser,men det blev aldrig av. Tidigare i veckan hade jag fullt upp med att plugga till franskaprovet, och nu i helgen har jag fullt upp med att öva inför matteprovet. Dessutom ska jag lämna in en novell på fredag, och det går inget vidare om man säger så..

Så ni får ett citat som tröst för att jag är ganska kass på att uppdatera för tillfället(dessutom får ni en sjukt snygg bild, vem som helst skulle förlåta mig efter det!).


"Are you- Ragnor Fell? The warlock?"
Magnus took the pipe out of his mouth."Well, I'm certainly not Ragnor Fell the exotic danser."

Från City of Glass. Sebastian och Magnus s.163

Jag älskar verkligen Magnus Bane i City of Glass!


När jag tänker på Magnus så kan jag inte låta bli att få fram bilden av Tyler Blackburn (han spelar Caleb i Pretty Little liars). Han skulle passa perfekt, om de gjorde lite små justeringar med hår och sådana där småsaker. Det är i varje fall vad jag tycker.

/Anna(:



Kommentarer
Postat av: Malin

Magnus! <3 Håller med att den där killen passar asbra! :D

2011-10-23 @ 20:46:12
Postat av: Malin

Magnus! <3 Håller med att den där killen passar asbra! :D

2011-10-23 @ 20:46:41
Postat av: Lisa

Haha, man måste älska Magnus! :D

2011-10-25 @ 18:00:33
URL: http://www.bladvandaren.blogspot.com
Postat av: Klara

Man bara måste älska Magnus <3 Och citatet du skrev är också rätt så AWESOME :D

2011-11-02 @ 16:40:11
URL: http://klaraasbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0