Veckans musik v.37

Jag är ledsen för att uppdateringen är K.A.S.S för tillfället. Jag har inte direkt något att skriva om och jag har inte så värst mycket tid, det är därför det blir på detta vis. Jag hoppas att det blir bättre snart!

Jag tänkte ju ha en låt från boken Fyra dagar fyra nätter (Rogers spellista) förra veckan, men eftersom Elektropop poppade upp så blev det inte så. Därför får ni den idag istället.


I stand corrected- Vampire Weekend

Den här låten är grymt bra. Vampire Weekend är grymt bra överhuvudtaget så jag tycker verkligen att ni ska kolla in dem om ni inte hört om dem tidigare!

/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Sofie

Sv; Ja, det verkar vara många som åker för första gången! Kul! :)

Kolla gärna in tävlingen på min blogg! :)



Ha det fint!

2011-09-14 @ 17:14:21
URL: http://filo-sofie.blogspot.com
Postat av: Elin - Tonårsboken

Vampire Weekend, mitt favoritband <3 de är helt grymma!

2011-09-15 @ 20:56:57
URL: http://www.tonarsboken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0