Reklam för bokförsäljning

Dagens inlägg kommer handla om reklam, men inte vilken reklam som helst! Nämligen om en liten bokförsäljning som min kära vän Emelie har. Jag tänkte tipsa om det på min blogg eftersom jag kanske har några läsare som Emelie inte har och som alltså inte sett hennes inlägg. Alla borde dessutom följa hennes otroligt ägiga blogg så lite marknadsföring av den är ju inte fel det heller!
 
Hon har en del böcker som hon har tröttnat på och därför vill sälja. Eftersom hon är otroligt rädd om sina böcker( <3 ) så är böckerna i mycket bra skick. Om ni hittar någon bok ni vill ha så är det bara att kontakta henne antingen genom mejl eller i en kommentar på bloggen. Det står inga priser eftersom det inte finns några satta priser. Det är bara att fråga henne ungefär vad hon vill ha för dem så kommer hon förhoppningsvis berätta det. Men jag lovar inget.
 
 
 
Här är några exempel på böcker som hon säljer, men det finns mycket fler på hennes blogg!
 
Klicka HÄR så kommer ni direkt till inlägget där böckerna hon säljer finns. Och även om ni inte vill köpa något så har ni ju alltid hittat en superbra blogg som ni kan läsa (som dessutom har en otroligt trevlig ägare. Dock har jag knappt träffat på en enda bokbloggare som är otrevlig,men ändå).
 
/Anna(:
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du förväntar dig inte betalning för reklamen, eller? XDDDD

Vad gullig du är! Tack för reklamen, vad mysig du är :D

Svar: Jo! 1500 kr blir det, i kontanter. Imorgon ska det vara betalt annars pratar jag aldrig mer med dig xD
Klart jag gör reklam för min favoritblogg;)
bookshelf

2012-08-02 @ 17:09:28
URL: http://drizzleandhurricanes.blogspot.com
Postat av: Frida

SVAR: AW TACK! :D :D :D Du lyser verkligen upp mitt ansikte med de orden! :'D

2012-08-03 @ 23:19:27
URL: http://photosandbooks.blogg.se
Postat av: Lucy Chen

Blä, skulle gära kolla in om det inte vore för att jag inte kan komma in på Blogspot bloggar här i Kina :(

2012-08-04 @ 04:34:15
URL: http://bokrygg.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag har törst och skuggvarelser hemma... Typiskt!

2012-08-05 @ 12:16:04
URL: http://boksanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0