Lucka 24: GOD JUL och tävlingsvinnare!

GOD JUL ALLA MINA KÄRA BLOGGLÄSARE! Hoppas ni får en riktigt fin jul! Det är idag äntligen dags att dra vinnaren i tävlingen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Först la jag alla lotter i en burk som passar högtiden påsk bättre än högtiden jul, men man tager vad man haver som de sa på den gamla goda tiden (ingen aning varför jag sa så).
 
Här kan ni se alla de trevliga lotterna innan jag hade dragit en vinnare. Jag tror att det var runt 20 stycken som hade svarat rätt på alla frågor (facit kommer inom några dagar).
 
Nu till det som ni alla väntat på: vinnaren! *femmiljonertrumvirvlar* VINNAREN ÄR:
 
GRATTISGRATTIS! Jag kommer skicka dig ett mejl snart, kanske ikväll eftersom jag inte har tid nu. Om Frida inte svarar inom en vecka drar jag en ny vinnare (ursäkta min handstil)!
 
GOD JUL och GOTT NYTT ÅR (även om jag kommer blogga innan dess)
 

Nedanför det här strecket kommer en bokbloggare varje dag ,under den här julkalendern, få ge ett boktips inom en viss genre jag valt till dem. Det är de själva som skrivit ihop tipsen med rätt lösa "regler". Hoppas ni hittar någon bok ni vill läsa här under december! Klicka bara på bilden så kommer ni till bloggarens blogg.

Dagens genre:

Om det finns någon därute som läser min blogg och hatar julen och helst bara vill glömma att den existerar, läs då Mathildas tips idag.
 
Mathilda från Bokgläntan
En perfekt sommarbok för mig är Amy and Roger’s Epic Detourav Morgan Matson. Boken handlar om Amy som, efter att hennes pappa dött i en bilolycka, ska köra familjens bil till det nya hemmet i Connecticut. Då hon inte vill köra, har hennes mamma fixat så att en gammal vän till familjen, Roger, följer med på resan som inte blir så okomplicerad som de först hade trott...

Helt otroligt somrig är den här boken! Då den utspelar sig under en roadtrip genom USA ändras miljön hela tiden, detta i takt med att karaktärerna även de förändras. Inte nog med det så innehåller även boken spellistor med musik och olika bilder på omgivningarna, vilket förstärker sommarkänslan ännu mer :D.
 
Pris på Bokus:
Engelsk inbunden: 128 kr
Engelsk paperback: 82kr
Svensk inbunden: 126 kr
 
/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Äbba

Attans att jag missade sista frågan! Men stort grattis till Frida! Och ett stort GOD JUL till allesammans!! :D

2012-12-24 @ 11:16:50
URL: http://vitgulstrumpa.blogspot.com
Postat av: Lisa

GOD JUL :D Och grattis till Frida!

Svar: GOD JUL!:D
bookshelf

2012-12-24 @ 11:19:06
URL: http://bladvandaren.blogspot.se
Postat av: Frida

GOD JUL! :D

Svar: GOD JUL! :D
bookshelf

2012-12-24 @ 11:38:33
URL: http://photosandbooks.blogg.se/
Postat av: Ella

God jul! :D

Svar: GOD JUL!:D
bookshelf

2012-12-24 @ 21:48:46
URL: http://mittimellan-ella.blogspot.se
Postat av: Petra

God Jul Anna! :)

Svar: GOD JUL! Förlåt att jag är så sen på att svara,mitt nyårslöfte går dåligt.
bookshelf

2012-12-25 @ 18:22:49
URL: http://petrasbokblogg.blogspot.se
Postat av: Frida

Åh, vad roligt! Tusen tack Anna!! :D

God jul och tack för en rolig julkalender!


Svar: God jul (även om jag är så sen man kan vara)! :D
bookshelf

2012-12-25 @ 19:28:19
URL: http://boooklovin.blogspot.com
Postat av: Amanda

Läste den boken på svenska i år, så himla fin stämning och bra bok. Kommer definitivt läsa om den till sommaren eller kanske nu i vinter för att få lite sommarstämning :)

Svar: Ja, den boken är riktigt bra! Förlåt att jag svarar så sent förresten!
bookshelf

2012-12-28 @ 14:09:28
URL: http://booksandfood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0