Veckans musik v.9


Kyss mig- Axel Algmark

Hörde den här på Melodifestivalen och fastnade för den direkt. Den bästa låten i hela Melodifestivalen i år, sedan gick den inte ens vidare...
Nu hade jag tänkt ursäkta mig också. Jag har inte uppdaterat på väldigt länge, dessutom har jag massa recensioner att skriva. Anledningen? Jag har varit sjuk i feber och inte orkat skriva även om jag har suttit vid datorn... Förhoppningsvis orkar jag skriva en recension på Var är Alaska? idag eller imorgon. Ni vet nog alla vilken dag den kommer komma upp i så fall...

/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Vynne

Jag tyckte också att Kyss mig var jättebra! Synd att den inte gick vidare bara... Fast den hade nog inte haft så bra chanser i Eurovision ändå, men det har ju knappast Björn Ranelid heller för den delen-.-

2012-02-28 @ 19:43:03
URL: http://bokkarlek.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0