Omslag till City of Lost Souls släppt!

Nu har omslaget till City of Lost Souls äntligen släppts! Och så här ser det ut:



Jag antar det är Clary och Jace på omslaget och det är ju alltid väldigt trevligt.Trots det vet jag inte riktigt vad jag tycker om det än. Om jag älskar det eller bara gillar det. Jag har svårt att bestämma mig och antar att jag behöver smälta det lite. Eller så behöver jag helt enkelt få boken i mina händer. Den mörka bakgrunden till omslaget gör att jag tänker på The Infernal Devices istället för The Mortal Instruments. Men skit i det.

Så jag vet alltså inte riktigt än vad jag tycker om det, men vad tycker ni? Är det snyggt, fult?

/Anna(:  (Jag hatar mitt internet just för tillfället... Så segt.)


Kommentarer
Postat av: sassa

SNYYYYYYYYYYYYYYYGGT!! <3

2012-01-04 @ 22:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0