Förseningar och förlåt

Jag vet att ni,precis som jag, hade väntat er diskussionsfrågor om Sagan om ringen idag. Tyvärr kommer det inte komma några. Har vi tur kommer de imorgon. Jag har egentligen inte ens läst alla sidor som man skulle, men frågorna kommer förhoppningsvis komma upp imorgon ändå . Anledningen till att de inte kommer upp idag är för att jag låg nästan hela dagen igår och hela dagen idag i migrän. Jag mår lite bättre nu, men inte tillräckligt bra för att sitta  en längre stund framför datorn... Om ni har läst färdigt det kapitel som var till idag så är det bara att börja läsa de nya kapitlen eftersom uppdateringen förhoppningsvis blir på söndag nästa vecka.
 
Jag är ledsen att det inte blir några diskussionsfrågor idag, men jag har verkligen inte kunnat. Dessutom kan ni alltid kika in hos Emelie för jag vet att hon harskrivit ett mycket långt inlägg.
 
Ha det bra så hoppas vi att huvudvärken är bättre imorgon!
 
/Anna 
Trackback
RSS 2.0