Hemma igen

Jag kom nyss hem från några härliga dagar i Halmstad! Jag har haft fullt upp varje dag och tyvärr inte hunnit läsa så mycket som jag borde ha gjort. Det betyder att jag inte läst ut Sagan om Ringen... Ingen diskussion kommer idag heller alltså. Förhoppningsvis har jag hunnit läsa ut boken imorgon!  Jag antar att ni har tid att vänta;) Jag har varit helt värdelös på att lägga upp diskussionen på rätt dag. Jag tror att det bara har hänt en gång, hahah.
 
Som en liten ursäkt får ni mitt fina stentorn som jag byggde när vi besökte Hovs hallar. Det fanns massa stentorn där så jag byggde ett eget!
 
/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Emelie

Dude, jag läser de sista 10 sidorna NU... jag har varit på Liseberg hela dagen XD

2012-07-29 @ 23:31:29
URL: http://drizzleandhurricanes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0