Påminnelse om tävling

Imorgon den 17de juni 24.00 avslutas min tävling där ni kan vinna Sagan om Ringen. Har ni ännu inte anmält er borde ni passa på att göra det nu så att ni inte glömmer av att göra det och missar chansen att vinna.

Klicka HÄR för att komma till inlägget där ni kan läsa reglerna och anmäla er till tävlingen.

Det är inte otroligt många som har anmält sig så ni har stor chans att vinna!

Vill ni förresten veta en annan trevlig sak? Idag har jag fått två nya bokhyllor som är STORA så jag slipper nu lägga mina nya böcker i sängen och på golvet som jag fått göra de senaste månaderna!

/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Malin

Hade gärna varit med och tävlat, men har redan boken :)

Och kan du inte lägga upp bilder på dina bokhyllor sedan när de är fyllda med böcker? Det är så roligt att se :D

2012-06-16 @ 19:36:36
URL: http://ensidatill.blogspot.com/
Postat av: Man

Jag säger YAY för din skull! :-) Ska bli ett nöje att någon dag få beskåda dina nya hyllor.

Svar: Jag tror nästan att jag får ge mig på ännu en bookshelf tour när jag har fyllt mina hyllor lite mer!:D
bookshelf

2012-06-16 @ 21:36:42
URL: http://bokskadad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0