Vinnare av monsterbokmärken!

Det är dags kära läsare att dra en vinnare i min tävling(ärligt talat har min syster ännu en gång redan dragit en lapp). Jag blev glatt överraskad över hur många som ville vara med och jag önskar att alla kunde vinna(egentligen är det inget som stoppar mig från att göra alla till vinnare, så länge jag inte får slut på kuvert skulle jag ju rent teoretiskt kunna göra hur många som helst)!
 
Vinnaren är... *trumvirvel*.................................................................................................(fortfarande trumvirvel alltså)
 
Kolla på bilden(hoppas ni ser vad det står för jag var osmart nog att skriva med ljusblått och ta fotot på kvällen):
 
Grattis till dig Elisabet! Skicka din adress till min mejl [email protected] så får du snart hem dina små monster. Får jag inte din adress inom en vecka drar jag en ny vinnare.
 
 Och ni som inte vann, det är inget att sörja över, ni har ju hela sommarlovet på er att göra egna;) Mohahahah. Näh fy, jag måste vara snäll på min egen bloggs födelsedag.
 
/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Yay! :') Har skickat min adress nu:)

2012-07-01 @ 16:59:27
URL: http://bokvarg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0