Veckans musik v.20

Ojoj, det var ett tag sedan jag bloggade nu. Jag vet egentligen inte anledningen till varför jag inte har bloggat. Jag har inte direkt haft något att blogga om. Jag har inga recensioner att skriva eftersom jag fortfarande läser Eld och jag har inte haft något annat att skriva om heller. Snart är dock Eld utläst och då kommer det en recension så snabbt som möjligt, det lovar jag er!

Nu kommer det i alla fall en Veckans musik(något som inte kom förra veckan. Inget har varit ordentligt den senaste tiden!)


Breath of Life-Florence and the Machine

Det här är nog kanske den fjärde eller femte låten jag lägger ut som är av Florence, men det struntar jag i. Hon är ju så bra! Detta är en av hennes nyaste låtar och om jag fattat det rätt så kommer den här låten ha ganska stor plats i filmen Snow White and The Huntsman. Den är i alla fall gjord till den filmen. Den här låten är inte riktigt som Florences andra låtar, här är det med en orkester. Tillsammans med Florence röst blir det helt magiskt, i alla fall enligt mig.

Tidigare hade jag inte tänkt se den här filmen, men nu är jag inte så säker längre...

/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Emelie

FLOOOOOOOOOOOOOOREEEEEEEEEENCEEEE! <3<3<3<3 Underbar låt, och jag ser verkligen fram emot att få se Snow White and the Huntsman!!!! :D Nog för att Kristen Stewart är like uttrycksfull som en marulk, men jag tror hon kan göra den här rollen bättre än Twilight^^

2012-05-15 @ 11:26:24
URL: http://drizzleandhurricanes.blogspot.com
Postat av: Man

HAHAHAHA. Härligt att du inte är ensam om detta. Tänkte inte heller se filmen tidigare, men efter att jag såg videon igår så började jag ändra mig.. Florence + Hemsworth + effekterna är nog det som lockar mig mest.

2012-05-15 @ 15:19:25
URL: http://bokskadad.blogg.se/
Postat av: Vynne

Svar: Det har du helt rätt i! Och du låter inte som värsta läraren, snarare någon som vill använda sina kunskaper om Människans språk;)

2012-05-15 @ 18:36:45
URL: http://bokkarlek.blogspot.com
Postat av: Frida

SVAR: Njae, inte vad jag kommer ihåg! :P Mina böcker brukar ALLTID falla ifall jag har satt dem vid blommor och krossa de som finns framför/bakom :P

2012-05-15 @ 19:53:10
URL: http://photosandbooks.blogg.se/
Postat av: Louise

Åh vilken skön låt!

Jag vet inte om jag är ensam om att tycka det här men när jag ser trailern till Snow White and The Huntsman så känns det som en våldsam version av snövit så när man ser filmen so kommer det kännas lite som att "jaha, mamma gav mig en censurerad version av snövit" haha, om du förstår hur jag menar ;)

2012-05-15 @ 20:45:00
URL: http://fantasybocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0