Sammanfattning av oktober 2012

 
Antal lästa böcker: 3
Antal lästa sidor: 376
 
Den här månaden är jag rätt besviken på faktiskt. Jag läste inget som var helt underbart (när gjorde jag det senaste egentligen?) och min lässvacka höll i sig under hela oktober. Den börjar dock försvinna, men tyvärr hinner jag inte läsa det jag vill läsa så mycket eftersom jag har en franskabok att läsa som slukar all min tid för tillfället. Det tar hur lång tid som helst att bara läsa en sida. I vilket fall som helst hoppas jag ändå på att jag ska hinna läsa mer i november.
 
Bästa bok: Det var ingen bok den här månaden som var varken dålig eller superbra och därför blir det ingen bästa eller sämsta bok den här månaden heller.
 
Alla lästa böcker i oktober:
1. Bronsdolken- Michelle Paver (286 sidor) Recension kommer
2. Borttappad- Shaun Tan (32 sidor) Recension kommer
3. Om det var krig i Norden- Janne Teller ( 58 sidor) Recension kommer
 
 
Antal sedda  filmer: 6
Bästa film: Something Borrowed som jag grät en skvätt till. I oktober såg jag antingen lättsamma filmer eller skräck. Skräck är inte något jag vanligen ser, men det har ju varit Halloween!
Biobesök: Såg Skyfall (nya James Bond) på bio och den var rätt bra, men inget jag kommer minnas för evigt.
 
Alla filmer (ett O inom parentes står för omtittning): Something Borrowed, The Shining, Skyfall, The Perfect Man, Terror on Elm StreetMicke och Molle (O)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det blev en hel del låtar denna månad, men det var för att jag hittade så otroligt mycket bra musik!
 
/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Äbba

SVAR: Kul att du gillade den! Tack så mycket! ^^

Svar: Hahahaha xD Älskar att du skrivit under med "Äbba" xD
bookshelf

2012-11-12 @ 08:12:53
URL: http://vitgulstrumpa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0