Världens sötaste bokmärke+ städad bokylla

Min granne har ännu en gång varit utomlands, förra gången hon var det köpte hon magnetbokmärken till mig. Till min stora förvåning hade hon även denna gång inhandlat ett bokmärke. Det kommer från Italien och är världens sötaste, tycker jag i alla fall!
 
 
 
Så här ser det då du ut när man väl stoppar in bokmärket i boken. Det ser ut som en klämd person och så sticker fötterna ut. OTROLIGT GULLIGT! TACK!
 
 
Ni som läser min Twitter såg kanske hur stökig min bokhylla var. Det är nämligen så att jag för några månader sedan fick två nya bokhyllor. Eftersom jag inte hade tillräckligt med böcker för att fylla båda blev det istället så att jag råkade lägga allt överflödigt jag hade i rummet i  den tomma bokhyllan. Till slut blev den så pass full med grejer att jag inte orkade eller visste vart jag skulle göra av dem, så böckerna fick ligga i staplar runt om i mitt rum. Förra veckan tog jag äntligen tag i problemet och städade ur bokyllan och därför tänkte jag bara visa en före- och efterbild.
På detta vis behandlar jag alltså min bokhylla... Fruktansvärt om jag får säga det själv! Men det här är som sagt FÖRE-BILDEN, innan jag förstod vilken hemsk person jag verkligen är.
 
 
EFTER-BILD! Det här är nog den hylla/kub som jag är mest nöjd med av alla mina bokhyllor. Den blev faktiskt riktigt lyckad om jag får säga det själv! Självklart fick även den version av "Tio stationer" som är fylld med bokbloggareklotter bästa platsen!
 
/Anna(:
 

Kommentarer
Postat av: Underbara Böcker

åååH Det där kan vara det finaste bokmärket jag någonsin sett!! Så söta fötter! =)

Svar: Ja, visst var det underbart gulligt! Älskar det så himla mycket!:D
bookshelf

2012-10-17 @ 20:35:04
URL: http://www.underbarabocker.blogspot.se
Postat av: Amelie

Gud vilket sött bokmärke! :)

2012-10-17 @ 20:52:35
URL: http://ameliesboktips.blogg.se
Postat av: Beate

Vad fint det blev i hyllan! :D Jag önskar att jag hade en annan sorts bokhylla, det går inte att göra någonting kul med den...

Svar: Tack! :D Det är trist med hyllor som man inte kan göra något roligt med! Förresten blev jag väldigt glad att du äntligen kommenterade på min blogg, och ursäkta om det låter lite otrevligt^^ Men grejen är den att jag flera gånger försökt kommentera på din blogg, men eftersom jag inte har något sånt konto kan jag itne göra det. Jag tror nämligen att ud kanske ställt in att man inte ska kunna kommentera med vanligt namn och bloggnamn. Någon mejladress har jag inte direkt heller hittat, i vilket fall är jag jätteglad att du kommenterade :D
bookshelf

2012-10-18 @ 08:52:09
URL: http://bokbeate.blogspot.se
Postat av: Miriam - Schitzo-Cookie's Bokblogg

Haha va sööt! =)

Svar: Visst var det!:D (och ursäkta för sent svar)
bookshelf

2012-10-19 @ 09:49:06
URL: http://schitzo-cookie.blogspot.se/
Postat av: Beate

Tack, vad kul att du tittat in hos mig och velat kommentera!! :D Jag älskar kommentarer! Och tack igen för att du berättade om det där med inställningarna! Det har inte jag förstått, och jag tror att det nu är åtgärdat. Du får gärna försöka kommentera igen så får vi se om det fungerar! ;D Jag har funderat på det där med en blogg-mejladress, ska fortsätta fundera på det och så får vi se vad som händer :)

Svar: Nu funkar det att kommentera (som du kanske såg eftersom jag skrev det på din blogg^^)! Din blogg är förresten himla mysig!:D
Jag skaffade mig en blogg-mejladress och hittills tycker jag att det varit väldigt bra för då behöver man inte lämna ut sin vanliga:)
bookshelf

2012-10-20 @ 16:24:14
URL: http://bokbeate.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0