Uppdaterad länklista!

Ungefär tusen år senare har jag äntligen uppdaterat min länklista och den här gången kan jag säga att den har vuxit rejält! Man kan typ scrolla för evigt i jakten på en ny bokblogg att följa eftersom listan är så lång. Jag måste dock säga att det gjorde mig en aning förvånad eftersom detta är ungefär alla bokbloggar jag följer och det visade sig vara  en hel del. 
 
Om jag ändå lyckats missa er (kan absolut ha hänt) så får ni gärna kommentera så lägger jag till er! Ni är ju allihop mina kompisar (även om ni kanske bara inte vet det än)!
 
/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Elin - Bokparadiset

När någon skriver ett sånt här inlägg måste man givetvis kolla om man själv finns med, snacka om att jag blev glad när jag finns med! :D

Svar: Klart jag har med dig! :D
bookshelf

2013-04-27 @ 01:05:44
URL: http://bokparadis.blogg.se
Postat av: Jana

Kul med så många bloggar. Ska läsa! Du får gärna lägga till mig också, o du vill

Svar: Du är nu tillagd! :D
bookshelf

2013-04-28 @ 19:00:32
URL: http://Www.janasbokhylla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0